maanantai 27. marraskuuta 2017

Taas paljon uusia Soturikissakirjoja!

Päivää taas kerran!
Mä tässä selailin nettiä ja kauhukseni huomasin, että uusia Soturikissa suomennoksia on tulossa taas lisää. Esim. Secrets of The Clans Field Quide -on myös suomennoksen alla, joka tuli mulle täysin yllätyksenä tässä...
...muutama kuukausi sitten. Eh. Oon ollu laiskalla päällä, enkä oo jaksanu postailla sitten ollenkaan.
Tämän Klaanien salaisuudet -kirjan lisäksi suomennuksessa on myös Kuun merkki ja Pitkätähden kostohan julkaistiin juuri. Eikös se niin ollut?

En kohta pysy itsekkään mukana näissä uusissa kirjoissa... Oon tietyistä syistä jumittunu Etäisiin kaikuihin. Meh. En tykkää - haluaisin saada sen nyt luettua ennen joulua. Katotaan, saanko. Oon jossain puolivälissä menossa. Jos en saa sitä luettua nyt, niin sovitaan vaikka näin, että kaadan sangollisen jäistä vettä niskaani, koska miksi ei. Tän pitäis ainakin motivoida mua lukemaan ahkerammin. :D

Mutta hei - ootteko te lukenu jo näitä uusimpia suomennoksia? Etäiset kaiut? Pitkätähden kosto?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti