tiistai 19. syyskuuta 2017

Tervehdys täältä jostain

Haii! ^^
Pitkästä aikaa pääsen näin kirjottelemaan tänne. Vähän rennonpaa meininkii, vaikka mulla onkin suhteellisen kiire tekemään läksyjä. Pitäis muutenki saada toi yks kirjotelma omasta harrastuksesta valmiiks. Valitsin kertovani nukkeilusta ja siinä sitten valaistuin, että oon nukkeillu jo yli kolme vuotta Pullipeilla.
Tai, kolme ja kolme, mulla on nyt pitkään kestäny hiljasempi kausi, jona en oo paljookaan ehtiny nukkeilla.
Ja, no, koska en enää jaksanu kirjottaa sitä nii päätin tulla kirjottaa tänne postausta.

No, kuitenkin, en tullu tänne saarnaa mun nukkeilemisesta tai mun (tai ylipäätään kenenkään) nukkeilu- tai valokuvaustaidoista.
Tulin tänne kertomaan, et oon vihdoin saanu Adlibrikselta tilaamani kirjat. ^w^
Tilasin siis Graystipe's trilogy -mangat, Legends of the Clans -kirjan, sekä Etäiset kaiut ja Pigment Markereita, sekä Pro Markereita. Sekä Havun lahjan, jonka aion antaa Havulle huomenna koulussa, jos Havu vain tulee kouluun ja jos minä vain meen kouluu ja jos sää vain sallii. Tai jos yksinkertasesti vain muistan. :D En kuitenkaa ala ketää täs spoilaamaa, et mitä hänelle oon lahjaks antamassa, koska sitte Havu saattais ite lukee tän ja pilaisin sen jännityksen.
Haluisin tunkee tähän hienon kuvan noista kirjoista, jotka ostin, mutta oon vaan niin laiska, ettei siitä kuvan ottamisesta tulis mitää, puhumattakaan sen koneelle siirtämisestä tai postaukseen lataamisesta. Siinähän menis ikä ja terveys.

Noniin, nyt oon ilmottanu, että mä en oo kuollu (eikä Havukaan), vaan me kumpikin (tai ainakin mä) ollaan vaan niin laiskoja, ettei jakseta postailla kauheen usein juuri nyt.

No, kuitenki, toivottavasti nähdään (tai minä kirjotan, sinä luet ja näät, eli mä en nää... Eiku mitä?) seuraavassa postauksessa. ^w^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti