torstai 22. joulukuuta 2016

Joulukalenteri - Luukku 22

Tänään on aatonaatonaatto... :0
Vou. Aika on kiitänyt nopeammin, kuin arvata osasin.

Ihan pieni infopläjäys;
Ketään ei oo kiinnostanu mun lukijoiden puheenvuoro -juttu joten ei sit, en pidä sitä. Jos kellää ei oo mitn. asiaa nii ihan sama mulle. :D Jos ketää ei kiinnosta nii ei sit.

☆Tähän väliin huomio sellanen, et en oo siis yhtään vihanen tai mitään, vähän hämmentynyt vaa☆


Okei... Totaaaaa... Mmm...

Jatketaan infoamista...

Oon ajatellut esitellä piirroksiani useammin täällä, joka ehkä laittais mut myös piirtämään enemmän. Kinnostaako nähä minun kauniita taideteoksiani enemmän? c:
Köhköh.
Ehdotelkaahan muuten mulle, että mitä haluaisitte nähdä tässä blogissa tulevaisuudessa. Helpottais paljon tietää et mitä ihmiset haluaa nähä ja mikä niitä ei kiinnosta (kuten nähtävästi tuo lukijoiden puheenvuoro luokitellaan jälkimmäiseen).

Mm... En keksi enää enempää infottavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti