torstai 1. joulukuuta 2016

Joulukalenteri - Luukku 1


Hetkine - nyt jo joulukuun eka päivä ja vasta äske oli juhannus :00

Onko joulukuu teijänki mielestä tullu nopeesti? Ittelle oli järkytys kun kaveri tuli keskiviikkona koulussa sanomaan, että huomenna alkaa joulukuu. Kauhuissani aloin tekemään tätä ensimmäistä luukkua. Olin unohtanut, että joulukuu rientää vauhdilla tulemaan. Tää luukku on siis tällänen höpöttelytäyteläinen, koska olin ihan tosissani unohtanu tän. :D
Oon niin hyvä muistaa asioita.
Mutta siis, tarkoitus oli höpötellä.
Ite oon päässy lukemaan jo Auringonnousun (aika moni varmaan on jo lukenut sen). En siis saanut sitä omaksi, vaikka siitä haaveilin, mutta kirjastosta sen tyydyin lainaamaan. Siellä oli, että Neljäs oppilas ja Etäiset kaiut ilmestyy 2017... ETÄISET KAIUT... Eiks suomentajat osaa, vai oonks mä huono suomentaa? Mun mielestä se on Hiljenevät kaiut, ja mulle se tulee kyllä aina olee Hiljenevät kaiut. Se kuulostaa mun mielestä ainakin järkevämmältä kuin Etäiset kaiut, mutta munhan mielipide se vain on... Jokainen omistakoot omat mielipiteensä ja mun mielestä ois kiva kuulla mielipiteitä tästä "Etäiset kaiut" -nimestä.
Muuten, nyt, kun joulukuu on alkanut niin, ajattelin kysyy, et mitkä on teijän lukijoiden suurimpia joululahjatoiveita. Itte tykkäisin, jos saisin järkkärin. 

Toivottavasti ette oo kauheen pettyneitä, kun mulla ei ollu mitään kauheen spessuu tähän ekaan luukkuun ja voin luvata, et tuskin ne muutkaan luukut tulee olemaan paljoa tätä kummempia (paitsi että ehkä, koska ehdin suunnitella niitä enemmän) kuin tää.
 Mun tarkotus ei oo tehä luukuista samanlaisii, mut niin saattaa käydä. Eihän siitä nouse mitään sotaa, jos niin käy. Eihän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti