tiistai 13. joulukuuta 2016

Joulukalenteri - Luukku 13: "Musamaku"

Musamaku...
Se on vähän jokaisen oma asia, oma mielipide. Minäkin saatan pitää musiikista, josta minun kaverini eivät pidä (tämä on hyvin todennäköistä).
Mua harmittaa aairaasti kun joku jätetään ulkopuolelle musiikkimaun takia... Ei sen pitäis mennä nii, et joku joutuu ulkopuolelle sen takii, et ei pidä samasta musasta ku sä. Se on väärin. ;-; Vaikka ite oon tälläne jännä hyypiö, nii musa maun takia ei oo ulkopuolelle jätetty, mutta oon kuullu kauhutarinoita siitä... Hui.
Väärin on myös soittaa jotain musaa esim. koulussa tunnilla tai välitunnilla ilman kuulokkeita, jos joku ei halua kuunnella sitä (vink, vink, jos joku mun koulust, oikeestaa mun luokalta, lukee tätä).
Mulla ittellelä on monen mielestä "aivan sairas" musiikkimaku, ja sen takia mä nyt haluankin esitellä mun pari lempilaulua. Tietenkin mulla on pari ystävää, jotka pitää samasta musasta, mutta ne on kyllä harvassa... Mutta nyt lähtee pari musaa tubest, jotka on mun mielestä hyviä, enkä kaipaa sitä, et tuutte dissaa sit mun musamakua, koska saan mä kuunnella mitä haluun, enkä tarvi ketään päättämään sitä mitä kuuntelen.











Tosiaan, haluun huomauttaa et oisin halunnu laittaa tähän vähä enemmä biisei, mut en saanu laitettuu esim. Immanuelin Matkalla -biisiä. ;-;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti