keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Joulukalenteri - Luukku 14

Luukulla 14 ei oo mitää "virallista aihetta", joten löpisen tääl vähä kaikkee.

Hyvä lähtölaukaus tälle luukulle olis varmaan ihan valittaminen siitä, että mä en yhtää tiä mitä piirtäisin tai kirjoittaisin. ;-; Mun inspiraatio on ihan loppu... Hui kauhia, nyt kaikki säikähti, mut se on totta. Joudun ihan väkisin yrittää esim. piirtää jotai, et piirtäisin jotain, mutta ei se mua ihan kauheesti häiritse, koska tiän et mulla on kohta sairaasti inspii, taas. 8))

Toinen juttu ois sellanen, et oon päässy elämäs vaiheeseen, jossa musiikki alkaa tulee lähemmäs sydäntä. Harmittaa kun en osaa soittaa mitää soitinta kunnolla (nokkahuiluh vähä, pianoo vähä, jotai rytmisoittimii vähä).
Liikun muuten nykyään tosi paljo kuulokkeet korvilla, mutta oikeestaan enhän mä mihinkään liiku, koska hengailen mun kissan kanssa vaa kotona, kun kaverit pitää hauskaa. #sadlife
Okei, ei se ihan noin mee... Oon luonnostani ujo ja eristäytyvä nii... Ja ku asun tääl mis ei asu oikee kukaa ja ku mulla on nikt kavereita nii niin kauan ku niit o nii hyve. Nautin yksin olosta, koska jos alkaisin taas ramppaa kavereilla sairaastin niinkuin joskus 4 ja 5 luokilla nii mulle ei jäis omaa aikaa, josta on tullu mulle todella tärkeetä (heiheihei, terkkui kaikille IRL kavereille ^^).

Ömnömnömnöm.
Pitäiskö mun viel kertoo jotai? Ei kai... En siis ainakaan usko, et mitää jäi kertomatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti