keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Olen vaativa, mutta kestäkää se.

Laitoin otsikkoon pisteen!!!!!!!


Huutomerkkien liikakäyttö, liianllinen liioittelu asiasta, I know, se o tyhmää, mut tykkään siit.
No, eipä juututa siihe.
Otsikko muuten liittyy aiheeseen sellaset 0,001%

Mä toivoisin, et kukaan ei oikeesti viittis kopioida mun kuvia ja/tai esittää mua. Se on ärsyttävää, ehkä jopa lapsellista, mutta ainakin kuvien kopioiminen luvatta on laitonta, varsinkin jos siihen päälle päättää esittää, että kuva on kopioijan. Siis joo, mä tiän, ku nettii julkasee jotain nii se jää sinne ja ain ku laittaa jotain nettii nii sen voi aina joku kopioida, mut ajatelkaas, oisko teistä kivaa, jos joku random hyyppä kopiois teijä piirroksia tai kuvia. Ite oon törmänny pariin lähinnä huvittavaan kopiointitapaukseen, mut pakko sanoo et sit ku joku älykääpiö keksi viel esittää mua nii tosisaa, et jotku jopa usko... Voi, mua alko ärsyttää suunnattomasti. Huvittavuudellakin on rajansa. Silti, vaikka nyt sanoin et kopiointi tapaukset on ollu lähinnä huvittavia, se ei tarkottanu et sun pitäis alkaa kopioimaa ja rikkomaam tekijänoikeuslakia, vaan mä toivon syvästi, et kukaan ei kopiois.

Kuvilla tarkoitan piirrustuksiani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti