keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

♡Rannaton järvi ♡ \ aprillipaivä

              Moikkelis kaikille!

Kuten otsikosta jo varmaan huomaatte on ilmestynyt kirja nimeltä....... Rannaton järvi! Ja ette ikinä arvaa kuinka täpinöissäni olin kun sain sen käteeni. Luen sitä tällä hetkellä niin kovaa että savu pöllyää.
     Nooh.. ei siitä sen enempää mutta tässä jonkun aikaa sitten oli hauska päivä nimeltään aprillipaivä. Ja jos joku sattuu jo arvaamaan niin kyllä... Nekku-chan teki minulle aprillipilan. Joka meni näin:
Olin juuri lähdössä koulusta kotiin päin ( lähdin sukulaisille ) niin juuri ennen sitä Nekku-chan tulee ja huutaa minulle että Elluliina Elluliina! Kirjastosta saa tilattua Keltahampaan salaisuuden! Ja olin jo rynnätä ulos ovesta ulos kun muistin että on aprillipaivä ja sanoin sitten nekku-chan :ille että hyvä pila!


♡: Elluliina

1 kommentti:

  1. Olipas siinä nokkela aprillipila! =D Minua ei taidettu aprillata lainkaan tänä vuonna.
    Olette kirjoittaneet aika paljon blogiinne viime aikoina.
    Hyvältä näyttää! =)

    Tuleekohan Erin Hunter -kirjoja alati vain lisää?
    Niitä on jo ihan tosi paljon!

    t. Tiukuliina

    VastaaPoista