maanantai 7. maaliskuuta 2016

Kilpajuoksua :D

Heipsuliveijjaa ihmiset ^^

Oon niin onnellinen kun voitin "kilpajuoksussa"...
Oon tosiaan nyt juossu kilpaa kirjastoon xDD
Kilpaa siitä, kuka saa ensimmäisenä varattua Pimmennyksen, Pitkätvarjot, Auringonnousun ja Keltahampaan salaisuuden.
Pettymykseksi kuitenkaan noita kahta viimeistä ei saanutkaan varattua, mut oon silti ylpee ja voin nyt ylpeillä sillä, et pääsin varaamaan ne kaksi aivan ihanaa kirjaa.
Toivotaan, et ne ilmestyis nyt pian :D
Eipä mullakaan nyt muuta x3
Eikun.. Oli.
Vaikka olin eka jonossa en muistanu heti kaikkee mitä mun piti varata, joten nää muut ehti ottaa mua ennen Rannattoman järven D: *kateellinen*
Varasin myös sitten Väärätähden lupauksen englanniksi x3

Ainiin niin tosiaan!
Pitikin ilmoitella jo, että piirrustuskilpailussa on nyt jo yksi (jo yksi xD) osallistuja.
Lisää osallistujia toivotaan ♥

Pimennys

PitkätvarjotFIN.jpg


♥: Nekku-chan

Muuten, meinasin kirjoittaa #Nekku-chan
:DD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti