sunnuntai 6. elokuuta 2017

Päivitystä

Hui kauhia, kesä meni jo... Ö.ö
En oo ehtiny oikee postaillakkaa tai mitää. Mulla ei oo ollu ees tekosyytä postailemattomuuteeni, mutta nyt sit mennää ilman tekosyytä.

Etäset kaiut on julkastu... En oo sitäkää käsiini saanu viel hankittuu. Taas ois tarkotus ostaa omaks, mutta mun vakuuttelutaidoilla saan odottaa viel kauan ennen ku saan sen. :D Haluisin oikeestaa kaikki Sk -kirja omiks, mutta en usko et nii täydellistä kokoelmaa ikinä tuun saamaa.
Kuitenki, onko joku jo lukenu tän kirjan? Oliko hyvä kirja? Ei kiitos juonipaljastuksia, vaikka mä luinkin ne jo ajat sitte netistä, koska en omista elämää ja te nyt ette sit lukenu tätä mun hienoo selitystä, joka on yliviivattu, koska se on yliviivattu.
Niin. :D
Lukenu en ite tosiaan siis vielä kyseistä kirjaa ole.


Tohon alle tökkäsin vaa jonku mun piirroksen, en jaksanu sen kummemmin asiaa ajatella. :D


1 kommentti:

  1. En itekkään oo Etäisiä kaikuja lukenut. Luultavasti saan vielä kauan odotella, koska oon varausjonossa numero 25

    VastaaPoista