torstai 8. kesäkuuta 2017

Kesälomailua

Haii! ^^
Nyt en pitäny jotai kuukauden taukoa postauksien välillä, vaikka kuu onkin vaihtunut... Oon sillee semi ylpee ittestäni, et muistin tän mahtavan blogin eilen illalla kun olin menossa nukkumaa ja päätin eilen, että tuun nii tänää postaa tänne jotain, koska en nää mitää syytä (tai tekosyytä) olla postaamatta.
No, tässä mä sit oon.

Kuis moni odottaa Etäiset kaiut kirjaa, jonka pitäis kaiken järjen ja niiden kaikkien odotusten mukaan ilmestyä joskus ennen juhannusta... c: Ite en tuu varmaa sitäkää ihan heti hankkii, vaikka nyt kyseessä sit oliskin mulle ihan uus kirja (Neljäs oppilas ei ollut). Pitäis kait täsä elämällä tehä muutaki ku ostella kirjoja hyllylle koristeeksi. :D En sillee oo miettiny, et tuunko ees ostaa koko kirjaa. Saattaa hyvin olla, et mä vaa lainaan sen kirjastosta. Ehkä ostan, ehkä en. Saa nähä.

Hei, mites tyyppien kesälomat on alkanu? Ittel on menny hyvin, yllätyinkin, että tähänmennes oon keksiny tekemistä, eikä kukaan oo laittanu mua vielä leikkaa ruohoo... Mulla on jotenki paha tunne siitä, että mä joudun sen huomenna tekee, halusin tai en. No, eihän se oo ollenkaa varmaa ja onhan se semi kivaa ajettavalla ruohonleikkurilla, mutta leikkaa siin sit ruohoo jos se jää kiinni johonki kivee tai mäkee, heh. Se on mun tyyli leikkaa ruhoo. Kerran se ihana ruohonleikkuri ei suostunu menee enää eteenpäin, sen takii et yritin mennä ylämäkeen ja tunnetusti nää ruohonleikkurithan ei ylämäkeen kulje, ja ruohonleikkuri alko valuu alaspäin sitä mäkee. Mä vaa kylmän viileesti sammutin sen ja juoksin sisälle ja huusin äitii auttaa työntää se sitä mäkee ylös. Mä olin siinä sitä sammuttaessa luullu, et se oli pysähtyny, koska se ei enää liikkunu taaksekkaan päin. No, tietysti ku me mentii sinne sitä leikkurii työntää nii sehän löyty puskasta. Siin vaihees se ei ollu yhtää hauskaa, mut näi vuosi takaperin naurattaa. Oon saanu sen leikkurin jumii mitä kummallisimpii paikkoihin, mutta niitä en täs ala kertomaa. Pakko vaa todeta, et onnee kaikille, jotka osaa ajaa ison pihan nurmikkoa ajettavalla ruohonleikkurilla jäämättä kertaakaa jumii, koska mä jään joka leikkuukerral vähintää kahesti jumii.Yleensä useemminki ku kahesti.

Anyways, ketää tuskin kiinnostaa mun hullunhauskat ruohonleikkuutarinat, joten jatketaas tätä postausta Soturikissojen merkeissä.
Oon alkanu instagramin puolella tekee kolmenkymmenen päivän soturikissapiirrustushaastetta. Käykää ihmees kurkkaa @paatsamabae tili jos kiinnostaa. ^^ Sinne siis luvassa jonkin aikaa vielä näitä piirroksia suurinpiirtein päivittäin... Tällähetkellä oon vasta päivässä kuusi. Joitain piirroksia oon sit kans jo piirtäny valmiiks ja sitäki prosessia pitää viel jatkaa. Mulla on nimittäi nyt ensviikol ja sitten juhannuksen aikoihin menoja, joten pitää piirtää valmiiks ja sit vaan julkasta. Tajusin kuitenki vasta nyt, että suurin osa näist piirroksist on digitaalisia ja mun tabletilla. Tosiaan, mun tabletilla ei oo liikkuvaa nettii, koska roikun sillä meijä wifi verkossa. Tätä kyseistä wifiä ei sit oo mun kodin ulkopuolella. :D Kait mä vaa siirrän ne kuvat tavalla peruna mun kännykälle, luultavasti driven kautta. Kertokaa, jos teil on joku hyvä neuvo tähän. En nimittäi jaksais alkaa näit piirroksii yksitellen siirtämää drivee ja yksitellen ladata sit mun kännykälle.

Ei kai täs muuta. ^w^
Toivotan kaikille viel hyvee kesää! ♥

1 kommentti:

  1. Etäisiä kaikuja itsekin odotan, varsinkin Murattitassun osuutta kirjassa, joka on toivottavasti suurempi kuin Neljännessä oppilaassa
    Kesä on mennyt hyvin. Vielä kesä on niin aluillaan, ettei olla tehty mitään ihmeellisiä reissuja. Tarkoituksena olisi hankkia fidget spinner, vaikka se massan mukana-touhua onkin. Ollaan alotettu kahden nettikaverin kanssa planeettamursurope ja suunniteltu, että me tavataan kesällä. Selvennökseksi, toisen nettikavereista oon jo tavannut IRL pari kertaa

    VastaaPoista