maanantai 7. tammikuuta 2019

...ja hyvää uuttavuotta?

Heippa!
Toivottavasti on kivaa nähdä minuakin täällä postailemassa. Aurinkomursu on pitänyt hienosti tätä blogia pystyssä, iso kiitos siitä hänelle.
Oon siis entinen Nekkupaja/Nekku-chan, nykyinen Neksukka, instagramin puolelta mut löytää nimellä @paatsamabae, sekä myös nimellä @iamhaydenstrawberrycloud

Itteeni on viimeaikoina painanut polikäynnit, polityöntekijän vaihtuminen, lääkityksen kanssa säätäminen ja jatkuvat painajaiset. Nyt kuitenkin oon ehkä pikkuhiljaa saanut kasattua itteni ja toivon, että voisin olla enemmän mukana tän blogin toiminnassa. Viimeistään yhteishaun jälkeen mulle vapautuu turhaa aikaa moneksi kuukaudeksi. Lukioon tosiaan olisin pyrkimässä, katotaan pääsenkö sinne. Jos mua ei oteta yhteishaussa, eikä jatkuvassakaan haussa mihinkään lukioon, niin sitten olis kansanopistovuosi tiedossa.

Nyt on kuitenkin uusi vuosi ja aika tarinoida Parantajanpolun menneisyydestä ja eri vaiheista.

29.10.2015 - Loin tämän blogin silloisella google-käyttäjälläni, Nekkupaja. Alkuun oli hidasta ja pari ihanaa trollia kävi heti piristämässä mun päivää.
26.11.2015 - Otin hyvän ystäväni Elluliinan mukaan tän blogin ylläpitoon.
12.1.2016 - Pinjaaw - liittyi minun ja Elluliinan seuraksi ylläpitoon, koska siihen aikaan sekä minä ja Elluliina olimme epäaktiivisia
23.2.2016 - Blogin ensimmäinen spessu! Spessun aihe oli piirrustuskilpailu. Osallistujia ei tullu paljoa. Muistelisin, että piirrustuskilpailuja on muulloinkin pidetty. Olisiko blogin nykyisissä seuraajissa innokkaita piirtäjiä, jos Aurinkomursun kanssa piirruskilpailu täällä järjestettäisiin?
6.4.2016 - Elluliina postasi täpinöissään uudesta kirjasta, Rannaton järvi, ja samalla kertoi siitä, kuinka olin tehnyt hänelle aprillipilan. Elluliina oli silloin viidennellä ja minä kuudennella, yhdistettyjen luokkien takia meidän luokka oli samassa luokassa, joten tiesin helposti, mistä Elluliinan löydän.
14.4.2016 - Tein postauksen siitä, kun kirjastosta varaamani Crookedstar's Promise oli tuhottu. Oon yhä sitä mieltä, että älkää hyvät ihmiset repikö kirjaston kirjoja tahallanne ja jos aiot juoda jotain samalla kun luet kirjastln kirjaa niin oo ihan super varovainen ja käytä kannellista mukia.
27.5.2016 - Askartelin itselleni Paatsamalehti cossia varten korvat ja tein siitä postauksen tänne. Mun cossiin siis kuulu korvat, häntä ja tassut ja tein eyelinerilla viikset naamaan. Fursuit olis ollu kiva, mutta ne on kalliita ostaa ja pysyy yhä kalliina, vaikka itse tekisikin. Todennäköisesti 6lk minä olisi vain onnistunut lopulta rikkomaan suitin.
15.6.2016 - Tein ensimmäisen kirja-arvosteluni ikinä ja julkaisin sen tänne blogiin. Nykyään mun arvosteluja pääsee lukemaan instagramissa @paatsamabae käyttäjän stooryn kohokohdista.
5.8.2016 - Toinen piirrustuskilpailu tässä blogissa. Tää piirrustuskilpailu sai vielä vähemmän suosiota, kuin ensimmäinen.
27.9.2016 - Tein tälle blogille foorumin hyvän ystäväni Emin avustuksella.
15.10.2016 - Suunnittelin ihan täpinöissäni Parantajanpolun 1v synttäreitä. "Paljon postauksia ja kisoja"... No, tää koko synttäri-juttu jäi sitten omista henkilökohtaisista syistäni tekemättä.
1.12.2016-24.12.2016 - Päätin korvaukseksi jääneistä synttärijuhlinnoista pitää joulukalenteria. Onnistuin yllättävän hyvin, ottaen huomioon, että tein kahta muutakin joulukalenteria samaan aikaan. Olin kuitenkin suunnitellut suurimman osan parantajanpolun joulukalenterista etukäteen, onneksi.
3.1.2017 - Chatissa liikkui paljon porukkaa tähän aikaan. Siellä keskustelu oli suurimmaksi osaksi onneksi kuitenkin asiallista, vaikka jossain kohtaa jouduin ihmisvoimin antamaan joillekin chatissa banneja, sillä chatissa liikkui myös epäasiallisia kommentteja.
8.4.2017 - Päätin yrittää herättää blogin henkiin. Mun oma hyvinvointi ei tässä kohden ollut enää kovin hyvä, vaan asiat oli alkanut repiä mua itteeni moneen osaan. Vietin päiviä itkien ja mistään ei meinannut tulla mitään.
8.8.2017 - Kansainvälinen kissapäivä! Tein postauksen, jossa kerroin, mitä tämä kissapäivä tarkoittaa. Samassa postauksessa julkaisin Liisa Aaltosen kirjoittaman runon, Mökille jätetty. Mainitsin postauksen lopussa, kuka runon on kirjoittanut, joten kaikki kunnia runosta meni Liisalle, ei minulle!
1.12.2017-3.12.2017 - Yritin tehdä taas joulukalenteria, mutta henkilökohtaisista syistä en voinut jatkaa sitä.
23.2.2018 - Pohdin tämän blogin mahdollista kohtaloa postauksen muodossa. Olin itse alkukuussa joutunut nuorisopsykiatrian osastolle ja päässyt sieltä poiskin. Monet kysymykset ja asiat pyöri mielessä ilman vastauksia ja olin itse ihan loppu, eikä mun aktiivisuudesta ollut jälkeäkään.
6.7.2018 - Aurinkomursu tuli kyselemään multa tästä blogista ja päätin lopulta ottaa hänet ylläpitäjäksi, sillä Aurinkomursu oli tähän asti ollut yksi blogin uskollisimmista lukijoista! Elluliina ja Pinjaaw olivat jättäneet tämän blogin omaan menneisyyteensä lopullisesti, eivätkä enää olleet ylläpitäjiä. Omaan tilaani sanani johdattaen tarvitsin apua ja oon ilonen siitä, että juuri Aurinkomursu otti muhun yhteyttä asian tiimoilta.

Tuosta eteenpäin onkin sitten Aurinkomursu pitänyt blogia hyvin kasassa, kun itse oon samaan aikaan etsinyt oikeaa lääkitystä ja kamppaillut mielenterveysongelmia vastaan. Nyt kuitenkin kun oon saanut tilanteestani polilla puhuttua enemmän niin on alkanut oikeat lääkkeetkin löytyä. Annosmäärien kanssa on vielä säätämistä, mutta alan pikkuhiljaa olla takaisin jaloillani.
Pyydänkin syvästi anteeksi omaa epäaktiivisuuttani, sekä sitä, etten nyt ole juurikaan auttanut Aurinkomursua blogin päivittämisen kanssa ja toivon tämän postauksen avaavan tilannettani hieman muiden silmissä. Vaikka nää kaikki asiat, joista puhuin ei kuulukkaan tänne blogiin niin koin silti tarpeelliseksi kertoa hieman niistä.

Nyt on kuitenkin uusi vuosi ja uudet kuviot! Tehdään nopea katsaus Parantajanpolun(ja myös mun) tämänvuotisiin tapahtumiin.


Toukokuu 2019 - Lähden toukokuussa luokkani kanssa Saksaan. Yritän ottaa sieltä kuvia, ja tuun varmasti jakamaan kokemuksiani täällä. Yritän Saksassa metsästää saksaksi käännettyjä soturikissoja ja haluaisin yhden ostaa matkamuistoksi, vaikka kielestä en juuri mitään tajuakkaan.
29.10.2019 - Parantajanpolku viettää neljävuotissynttäreitään
1.12.2019 - Toivottavasti tällöin alkaisi Parantajanpolun kolmas joulukalenteri. Aurinkomursuun oon tästä asiasta vielä tän vuoden aikana yhteydessä ja toivottavasti saataisiin sovittua kiva teema joulukalenterille ja saataisiin myös jaettua myös luukut
24.12.2019 - Jouluspesiaalia luvassa!


Ja sitten Parantajanpolun tavoitteita vuodelle 2019!

  • Saataisiin rikottua 15 000 vierailijan määrä
  • Saataisiin rikottua 10 seuraajan raja
  • Postauksia vähintään kerran kuussa ja miksei useamminkin! Mitä enemmän, sitä parempi, kunhan vain pysytään aiheessa!
  • Saataisiin lisättyä yrttitietoutta Parantajanpolun sivuille
  • Avaisimme mahdollisuuden lähettää fanitaidetta(soturikissat, Selviytyjät, Etsijät, Bravelands) Parantajanpolun sivuille!



Ainiin - täytin tuossa joulukuussa 15 vuotta! Ikäkriisi iskee pian. Kuvassa oleva hahmo on siis oma hahmoni - Paatsama. Pelkkä Paatsama, mutta jos pitäisi Paatsamalle soturinimi antaa niin se olisi ehdottomasti Paatsamapilvi. 


1 kommentti:

  1. Kiva, jos oon ollut jotenkin avuksi. Aion tukea tämän vuoden tavoitteita. Ja hyvää synttäriä vähän myöhässä!

    VastaaPoista