tiistai 10. heinäkuuta 2018

Kirjoista hieman päivitettävää

Hui, se on minä täällä taas, Nekku. En nyt ala selittelemään, missä oon ollu. Oon ollut aikalailla piilossa ja hiljanen, enkä keksi mitään hyvää tekosyytä tähän, joten en nyt sitten osaa sanoa mitään...
Kuitenkin, kuten edellisestä postauksesta käy ilmi, oon ottanu Aurinkomursun kaverikseni pitämään tätä blogia, koska mulle tulee yksin herkästikkin unohdettua ja on muutenkin kivempi, kun on jotain apua, varsinkin kun Aurinkomursu on useinkin jo auttanut mua informoimalla tietoa!!


Viimesestä kirjapostauksesta onkin jo aikaa... Tällä kertaa käyn läpi uusia julkaisuja, jotka on joko jo julkaistu tai on tiedossa, että tullaan julkaisemaan.

Viimeksi, kun puhuin suomennoksista, puhuin Kuun merkin suomentamisesta... Kirja on julkaistu jo suurinpiirtein ikuisuus sitten, sen itselleni hankin ja luin. Olin jopa hieman yllättynyt, huomattava ero edeltäjäänsä Yön kuiskauksiin...


Niin, tää Yön kuiskaukset oli mulle henkilökohtasesti vähän pettymys. Normaalia paksumpi kirja, mutta en saanut siitä juuri mitään irti. Kesti hyvinkin kauan saada tää kirja luetuksi, koska ei mus ihan napannut.


Unohdettu soturi on taidettu muuten julkaista myös jo... Tosin, mä en oo sitä vielä käsiini saanut, mutta tarkotus ois sekin hankkia itselleni.


Tulevia julkaisuja ovat ainakin seuraavat;
-9.4.2019 ilmestyy uuden ja samalla myös jo seitsemännen saagan, The Broken Coden, ensimmäinen kirja; Lost Stars. Itse henkilökohtaisesti pidän tuon saagan nimestä, ja myös kirjan nimestä. Toivottavasti on kauniin nimensä ansainnutta tekstiä, Erinit tuntien, kyllä taitaa olla!!
-4.9.2019 ilmestyy novellikokoelma The Path Of A Warrior, joka sisältää novellit Redtail's Dept Tawnypelt's Clan ja Shadowstar's Life.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti