sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Hi ^^ I´m Warrior

Hei! ^^
Mulla on nyt ihan fiilikset pinnassa, koska mulle tilattiin Väärätähden lupaus ja Taivasklaanin kohtalo omiksi ♥ Olisin ottanu Warriors; Cats of the clans, mutta iskä ei antanu tilata englanniksi ;-; No, ei sillä niin väliä. Kaks kirjaa on jo hyvä saavutus. Tän jälkeen mulla on yhteensä neljä Soturikissat kirjaa omana. Sanokaa vaikka chatissa jos haluatte, et kirjotan sit Väärätähden lupauksen esinäytöksen sen kirjan alle, koska oon kuullu, et se on aika suosittu kirja ja näin. Taivasklaanin kohtalon oon siis toki jo lukenut, mutta muistia virkistääkseni luen sen uudelleen (En muista ku Lehtitähden ja Kiurulaulun, jos se oli ees Kiurulaulu)
 Jos ette siis vieslä tienneet niin Väärätähden lupauksen voi ostaa Adlibrikseltä ja Suomalaisesta kirjakaupasta (?).

♥: Nekku-chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti