maanantai 25. tammikuuta 2016

Nekku-chan esittäytyy teille ♥

Elikkäs moi x3
Oon tajunnu, että te blogin piilostalkkijat ette tiä meistä pitäjistä mitään, joten aion nyt kertoa kuka ihme on Nekku-chan.

1. Olen tälläinen 12-vuotias tyttö
2. Minulla on kissa
3. Soturikissat on ♥

Tuossa hieman perustietoja...
Sitten tälläinen pieni tekstin pätkä :)

Olen siis tyttö jostain suunnalta suomea.
Kuuntelen musiikkia valkoisilla Sonyn kuulokkeilla joko tietokoneeltani tai kännykältäni.
Tietokoneellani editoin videoita ja pelailen netissä. Toki päivittelen blogejani.
Kännykälläni roikun yleensä wapissa juttelemassa ihmisille tai sitten katselen insta postauksia yms.
Tabletillani pelailen vain jotain random pelejä kuten mm. Sims Free Play :ta.
Kuten huomasitte, niin olen elektroniikan ystävä.
Toki myös kirjat värittävät elämääni ja olen aikamoinen lukutoukka.
Soturikissat ovat lempikirjojani.
Olen pienestä asti pitänyt kissoista, mutta oman kissan olen omistanut vasta muutaman vuoden.
Kissani nimi tosiaan on Nekku.

Edit: Harrastan myös nukkeilua ja omistan 3 pullip nukkea

1 kommentti:

  1. Hei! Olette saaneet minulta Liebster award tunnuksen!
    Tämä blogi on todellakin ansainnut sen!
    Jos ette teodä mikä se on niin menkää kurkistamaan blogini osoitteesta mlptaikamme.vuodatus.net

    VastaaPoista